[Tuning Vista & Xp]Blur-White

Martie 11, 2009 at 6:05 am (Vista, Xp)

Prezentare & Cateva Cuvinte
^A trecut ceva vreme de cand nu am mai facut un pack,deoarece mi-am cumparat calculator nou,si mi-am pus vista,eh…
^^Acest Pack este facut in 2 module : Pentru Vista si Xp

1. Descarca acest Pack : Click!.

  • winamp_plugin_setup.exe <– PlugiN Winamp
    Directorul ptr. instalare ar trebuii sa fie de genul acesta :

    Code:
    C:\Program Files\Winamp\Plugins

    Dupa ce ati instalat Plugin-ul intrati in Winamp si Executati : Ctrl + P : Imagine

  • CAD 2.0.exe <– Acesta este un Mini-Player [ Altfel de Skin al Winamp-ului ]
  • Resonant(R3).wba <– Tema pentru Xp si Vista,se aplica cu WindowBlinds.
  • Styler[Ony Xp] <– Atentie Se aplica cu Styler,si merge doar pentru Xp,stiti cum se procedeaza am mai explicat si in alte pack-uri.
  • 1280×1024.jpg <– Wallpaper :rolfz:

+ Addon => For Xp : Iconite Vista,only For Xp
+ Skin pentru CAD : Click
Se Dezarhiveaza,si se copiaza in :

Code:
C:\Program Files\CD Art Display\Skins  |  Acuma depide unde ati instalat CAD-ul

Poze :

1 .

http://i41.tinypic.com/15hbepi.png


2 .

http://i41.tinypic.com/20jfivo.png

Lasă un răspuns

